سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
از عدالت نبود حکم نمودن به گمان . [نهج البلاغه]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 19

   به نام خداوند جان آفرین                                                حکیم سخن در زبان آفرین

خیلی وقت بود که دلم می خواست یک تارنگار(معادل فارسی وبلاگ) درست کنم که موضوع آن - البته به طور کلی- ((تاریخ و فرهنگ ایران)) باشد و بالاخره هم کار خودم را کردم.

نام من محسن بنی طباء است. متولد 7 آذر 1374 ه.ش در کاشان هستم. هم اکنون نیز در مرکز راهنمایی استعدادهای درخشان شهید بهشتی کاشان تحصیل می کنم.

در این تارنگار قصد دارم درباره ی تاریخ و فرهنگ ایران صحبت کنم. ((معرفی آثار باستانی ایران)) نیز جزء موضوعاتی است که قصد دارم به آنها بپردازم.

ساعات خوشی را برای شما در ((پارسیان)) آرزو مندم.


 نوشته شده توسط محسن در چهارشنبه 87/4/19 و ساعت 2:53 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

پارسیان
محسن
من محسن هستم متولد سال 1374 در این وبلاگ قصد دارم از تاریخ ، فرهنگ و آثار باستانی ایران حرف بزنم و جلوه ای از شکوه آنها را به نمایش در بیاورم.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 4
مجموع بازدیدها: 2779
جستجو در صفحه

خبر نامه